Izaberite stranicu

Servis kočnica 

Sa pozicije bezbednosti kočioni sistem predstavlja najvažniji sklop vašeg vozila.

Zamena kočionih čeljusti

U pripremi

Izrada kočionih cevi

Izrađujemo bakarne kočione cevi za sve tipove vozila. Nudimo visok kvalitet izrade, i najpovoljnije rešenje za zamenu kočionih cevi. Specijalizovani smo za izradu kočionih cevi kako za klasične, tako i za savremene automobile. U mogućnosti smo da izradimo cevi po uzorku.

Opširnije…

Provera kočione tečnosti

Normalno funkcionisanje kočnica nije moguće bez kočione tečnosti. Mnogi simptomi neispravnosti kočnica povezani su sa nivoom kočione tečnosti. Provera nivoa i po potrebi dopuna odgovarajuće tečnosti u rezervoar, preduslov su za bezbednu vožnju.

Opširnije…

Servis kočionih cevi

Kočione cevi su obično najpodcenjenija stavka prilikom popravke kočnica. Postoji nekoliko razloga za zamenu i to su: preventivno održavanje, lomljenje ili pucanje cevi i propadanje usled starenja ili korozije.

Opširnije…

Servisiranje kočnica

Kočioni sistem je najvažniji bezbednosni sistem na vašem vozilu i treba ga proveravati redovno na svakih 5.000 km ili odmah ako posumnjate da postoji problem.

Opširnije…

Zamena kočionih cilindara

U pripremi

Zamena kočionih diskova i doboša

Glavna funkcija kočionog sistema je da bezbedno zaustavi vozilo za što kraće vreme. Kočioni diskovi i doboši su deo kočionog sistema na koje deluju frikcione obloge (pločice ili paknovi) i time usporavaju kretanje i zaustavljaju vozilo. U normalnom radu su podložni trošenju pa ih je potrebno redovno kontrolisati i pravovremeno zameniti.

Zamena kočionih diskova i doboša

Glavna funkcija kočionog sistema je da bezbedno zaustavi vozilo za što kraće vreme. Kočioni diskovi i doboši su deo kočionog sistema na koje deluju frikcione obloge (pločice ili paknovi) i time usporavaju kretanje i zaustavljaju vozilo. U normalnom radu su podložni trošenju pa ih je potrebno redovno kontrolisati i pravovremeno zameniti.

Opširnije…

Zamena pločica i paknova

Pločice i paknovi su najizloženiji deo kočionog sistema i najbrže se troše pa ih treba pravovremeno zameniti. Ne dozvolite da se obloge pločica i paknova potroše toliko da dođe do kontakta metal o metal jer to obično znači mnogo više troškove zamene diskova i/ili doboša. Ručnu kočnicu takođe treba redovno proveravati i podešavati.