Servis kočnica
Sa pozicije bezbednosti kočioni sistem predstavlja najvažniji sklop vašeg vozila.
Zamena kočionih čeljusti
U pripremi
Izrada kočionih cevi

Izrađujemo bakarne kočione cevi za sve tipove vozila. Nudimo visok kvalitet izrade, i najpovoljnije rešenje za zamenu kočionih cevi. Specijalizovani smo za izradu kočionih cevi kako za klasične, tako i za savremene automobile. U mogućnosti smo da izradimo cevi po uzorku.
Provera kočione tečnosti
Normalno funkcionisanje kočnica nije moguće bez kočione tečnosti. Mnogi simptomi neispravnosti kočnica povezani su sa nivoom kočione tečnosti. Provera nivoa i po potrebi dopuna odgovarajuće tečnosti u rezervoar, preduslov su za bezbednu vožnju.
Servis kočionih cevi

Kočione cevi su obično najpodcenjenija stavka prilikom popravke kočnica. Postoji nekoliko razloga za zamenu i to su: preventivno održavanje, lomljenje ili pucanje cevi i propadanje usled starenja ili korozije.
Servisiranje kočnica
Kočioni sistem je najvažniji bezbednosni sistem na vašem vozilu i treba ga proveravati redovno na svakih 5.000 km ili odmah ako posumnjate da postoji problem.
Zamena kočionih cilindara

U pripremi
Zamena kočionih diskova i doboša
Glavna funkcija kočionog sistema je da bezbedno zaustavi vozilo za što kraće vreme. Kočioni diskovi i doboši su deo kočionog sistema na koje deluju frikcione obloge (pločice ili paknovi) i time usporavaju kretanje i zaustavljaju vozilo. U normalnom radu su podložni trošenju pa ih je potrebno redovno kontrolisati i pravovremeno zameniti.
Zamena kočionih diskova i doboša
Glavna funkcija kočionog sistema je da bezbedno zaustavi vozilo za što kraće vreme. Kočioni diskovi i doboši su deo kočionog sistema na koje deluju frikcione obloge (pločice ili paknovi) i time usporavaju kretanje i zaustavljaju vozilo. U normalnom radu su podložni trošenju pa ih je potrebno redovno kontrolisati i pravovremeno zameniti.
Zamena pločica i paknova
Pločice i paknovi su najizloženiji deo kočionog sistema i najbrže se troše pa ih treba pravovremeno zameniti. Ne dozvolite da se obloge pločica i paknova potroše toliko da dođe do kontakta metal o metal jer to obično znači mnogo više troškove zamene diskova i/ili doboša. Ručnu kočnicu takođe treba redovno proveravati i podešavati.