Prilikom vožnje po magli ključnu ulogu igraju kratka svetla ili svetla za maglu.

Ono što nikako ne biste smeli da radite prilikom vožnje po magli jeste da zaustavljate vozilo na putu, kao ni da se odlučite za preticanje. Nikada ne žurite da biste što pre izašli iz magle, jer se tada dešavaju nezgode. Vožnja kroz maglu mora biti spora, a Vi strpljivi, jer što brže vozite, manje su šanse da ćete izbeći nezgodu. Pratite brzinomer, jer možda se krećete brže nego što bi trebalo. Obratite pažnju šta se dešava u unutrašnjosti Vašeg automobila. Magla može da prouzrokuje kondenzaciju koja se skuplja na staklima, dalje skraćujući Vaš vidik. Uključite grejače prednjih i zadnjih stakala da odmaglite Vaše prozore. Može da bude dobra ideja da malčice otvorite prozore.

Zaustavna rastojanja postaju još važnija po magli zbog čestih iznenadnih kočenja vozača.

Dok Vas privlači da vozite blizu auta koji je ispred Vas, kao biste sebi stvorili osećaj gde se nalazite, rizikujete da se sudarite sa njim u slučaju kočenja bez upozorenja. Zato uvek držite bezbedno odstojanje od drugih učesnika u saobraćaju. Mnogi vozači po magli prate središnju liniju na kolovozu što je i te kako opasno, posebno ako je put dvosmeran.

Po magli i ukoliko je desna strana kolovoza obeležena saobraćajnom linijom, najbolji savet je da se držite upravo te linije, odnosno da Vam ona bude vodilja kako biste izbegli vozila iz suprotnog pravca, ali i svetla koja mogu da Vas zaslepe.

Takođe imajte u vidu da se magla spušta najčešće ujutru ili predveče i to na deonicama puta u blizini vodenih površina-reka i jezera pa ukoliko ovuda prolazite u tom perodu savetuje se poseban oprez.

Izvor: www.vesti.mojauto.rs