USLOVI KORIŠĆENJA

POLITIKA PRIVATNOSTI – KO SMO MI

www.automika.co.rs

Poslovno Ime: PREDUZEĆE ZA UNUTRAŠNJU I SPOLJNU TRGOVINU I USLUGE MIKA KOMERC DOO BEOGRAD (ZEMUN) 
Status: Aktivno privredno društvo 
Matični broj: 17082345
Pravna forma: Društvo sa ograničenom odgovornošću
Sedište: Opština: Beograd-Zemun | Mesto: Beograd-Zemun | Ulica i broj: Prvomajska 2 h 
Datum osnivanja: 01.12.1993 
PIB: 100095515

Koje lične podatke skupljamo i zašto ih skupljamo

Komentari

Politika privatnosti – Kada posetioci ostave komentare na veb mestu, skupljamo podatke prikazane u obrascu za komentare kao i IP adresu posetioca i nisku user agent njegovog pregledača veba za pomoć u otkrivanju nepoželjnog.

 

Sadržaj

Ukoliko otpremate slike na veb mesto, trebalo bi da izbegavate otpremanje slika sa ugnežđenim podacima lokacije (EXIF GPS). Posetioci veb mesta mogu da preuzmu i izvuku podatke o lokaciji sa slika sa veb mesta. 

Obrasci za kontaktiranje

Kolačići

Zbog politike privatnosti ukoliko ostavite komentar na našem veb mestu, možete se izuzeti od snimanja svog imena, adrese e-pošte i veb mesta u kolačićima. Oni su zbog vaše udobnosti tako da ne morate da ponovo popunjavate svoje detalje kada ostavite drugi komentar. Ovi kolačići traju godinu dana.

Ukoliko imate nalog i prijavite se na ovo veb mesto, postavićemo privremeni kolačić za određivanje da li vaš pregledač veba prihvata kolačiće. Ovaj kolačić ne sadrži lične podatke i odbacuje se nakon vašeg zatvaranja pregledača veba.

Kada se prijavite, takođe ćemo postaviti nekoliko kolačića da bismo sačuvali vaše informacije prijavljivanja i vaše izbore prikaza ekrana. Kolačići prijavljivanja traju dva dana, a kolačići mogućnosti ekrana traju godinu dana. Ukoliko izaberete „Zapamti me“, vaša prijava će trajati dve nedelje. Ukoliko se odjavite sa svog naloga, kolačići prijavljivanja biće uklonjeni.

Kada uredite ili objavite članak, dodatni kolačić će biti sačuvan u vašem pregledaču veba. Ovaj kolačić ne uključuje lične podatke i samo određuje ID članka koji uređujete. Ističe nakon jednog dana.

 

Ugnežđeni sadržaj sa drugih veb mesta

 

Članci na ovom veb mestu mogu da sadrže ugnežđeni sadržaj (npr. video snimke, slike, članke, itd). Ugnežđeni sadržaj sa drugih veb mesta se ponaša na potpuno isti način kao da je vaš posetilac posetio drugo veb mesto.

 

Ta veb mesta mogu da prikupe podatke o vama, koriste kolačiće, ugnezde dodatno praćenje od strane treće strane i nadgledaju vašu interakciju sa tim ugnežđenim sadržajem, uključujući praćenje vaše interakcije sa ugnežđenim sadržajem ukoliko imate nalog i prijavljeni ste na to veb mesto.

 

Analitika

Sa kim delimo vaše podatke

Koliko dugo čuvamo vaše podatke

 

Ukoliko ostavite komentar, taj komentar i njegovi meta podaci se čuvaju neograničeno. Ovo je zato da bismo prepoznali i automatski odobrili sve komentare koje uslede umesti da ih držimo u redu za pregled.

 

Za korisnike koji se registruju na naše veb mestu (ukoliko ih ima), takođe čuvamo lične informacije koje dostave u svom korisničkom profilu. Svi korisnici mogu da vide, urede ili obrišu svoje lične podatke bilo kada (izuzev što ne mogu da promene svoje korisničko ime). Upravnici veb mesta takođe mogu da vide i urede te informacije.

Kolačići trećih strana GA

AUTOMIKA (http://www.automika.co.rs/) koristimo Google Analytics za prikupljanje anonimnih statističkih informacija. Google Analytics – Za više informacija pogledajte Google-ovu politiku privatnosti.

 

Koja prava imate u odnosu na vaše podatke

 

Ukoliko imate nalog na ovom veb mestu, ili ste ostavili komentare, možete da zahtevate da primite datoteku sa izvezenim ličnim podacima koje držimo o vama uključujući bilo koje podatke koje ste nam dostavili. Takođe možete da zahtevate da obrišemo bilo koje lične podatke koje držimo o vama. To ne uključuje bilo koje podatke koje smo obavezni da držimo zbog administrativnih, pravnih ili bezbedonosnih razloga.

 

Komentari posetioca mogu da budu provereni kroz uslugu automatskog prepoznavanja nepoželjnih.

REKLAMACIJE

Opis procedure za rešavanje reklamacija kupaca

Postupak obuhvata sledeće aktivnosti:

  1. Prijem i evidentiranje reklamacije korisnika
  2. Obrada podataka iz reklamacije
  3. Odobrenje za rešavanje reklamacije
  4. Obrada troškova reklamacije
  5. Verifikovanje i zaključivanje reklamacije

 

Šta sve spada u reklamacije klijenata?

U reklamacije klijenata spadaju:

 

  1. Primedbe na neizvršavanje ugovornih obaveza (npr. kašnjenje u isporuci)
  2. Nezadovoljstvo korisnika isporučenim tehničkim rešenjem (proizvod ili usluga koja je isporučena nije u skladu sa inicijalnim zahtevom korisnika)
  3. Primedba na rad tima ili primedbe na kvalitet ophođenja i komunikacije sa zaposlenima kod  korisnika (npr. neljubaznost, nepružanje informacija ili davanje netačnih informacija)
  4. Reklamacija može da bude i primedba potencijalnog korisnika, koji još uvek nije kupio proizvod / uslugu (npr. kašnjenje u predaji ponude).


Šta ne spada u reklamaciju?

  1. U reklamacije korisnika ne spadaju  prijave naknadnog oštećenja robe ( posle zvaničnog preuzumanja robe)
  2. Proizvod mora biti u stanju I uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu

 

Kako mogu da prijavim reklamaciju?

 

Prodavnica AutoMika

Prvomajska 2, Zemun, Srbija 
011/316 37 56; 011/316 38 38

063/118 2436 i 063/118 2435

prodavnica@automika.co.rs

 

Koja su osnovna pravila postupka?


Pri rešavanju reklamacija klijenata mora se znati sledeće:

 

  • Prigovor koji dostavlja korisnik dobija status reklamacije tek po odluci nadležne osobe Zadržavamo pravo da ne usvojimo svaki prigovor
  • Korisnici čiji prigovor ne bude usvojen biće blagovremeno informisani i dobiće obrazloženje o razlozima odbijanja
  • Korisnik mora da dostavi prigovor propisanim kanalima, inače on neće biti propisno evidentiran
  • Prigovor mora da sadrži dovoljno relevantnih podataka da bi odgovorni mogli da donesu odluku o prihvatanju (ili odbijanju) istog
  • Korisnik čiji je prigovor dobio status reklamacije biće blagovremeno informisan o roku koji je određen za rešavanje, kao i kada je proces završen

 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava, AUTO MIKA firma će vratiti novac putem načina na koji je bilo izvršeno plaćanje.